blont!!!

tjabba!

du är det slut på all stress. har färgat håret så kmr nog stanna hemma resten av lovet tror jag. jag har blivit blond! elr delar av håret iallafall -.- det är snyggt på andra men på mig inte alls. så jag behöver inte stressa någonting, ska bara sitta hemma och slappa :) haha okej kanske inte men jag kmr ha mössa på mig iallafall xD ¨kmr förmodligen att färga om men tills dess, mössa på! aja, tidigare idag så har jag varit med linda i kista. eftersom jag har presentkort så tänkte jag shoppa lite men när jag kom dit så hitta jag inte ett skit. elr köpte en kjol, det var typ allt :P inte en lyckad shopping dag för mig inte. sen så följde linda med till min träning, hon kunde inte vara med men hon skulle kolla på. fast till slut vart det inte så mkt att kolla på för jag hitta min väg till fiket där jag sedan drack kaffe resten av träningen. bäst att passa på nu när inte elin är där, då får jag knappt sitta i fem minuter innan vi ska köra igen x) men det är väl bra i sig antar jag^^ nu har hon varit i spanien i typ två veckor elr mer. saknar dig grymt mkt gumman och är i samma stund grymt avis att du fortfarande är kvar i den härliga värmen -.-

jag har valt att skriva om spanien när elin kmr hem istället, då blir det bilder också så det blir lite roligare då. men jävligt kul var det iallafall! :D<3 bye for now :)


Kommentarer
Postat av: CC

haha vafan, jag vill se bilder på håret:P jag har alltid vetat att du är en blondin innerst inne ;P



hahah konstigt att du inte blev trött isf om du inte gjorde något :P

2010-12-30 @ 10:23:10
Postat av: jessica

haha inga bilder.. asså mitt hår blev typ guld :P inte bra alls! jag är fucking guldlock haha xD



jag gjorde visst nått :O jag körde faktiskt innan jag börja dricka kaffe ^^

2010-12-30 @ 19:29:42
Postat av: CC

hahah låter väl bra, då kan vi ju berätta sagor lr något tillsammans :P



haha jo jag såg att ni körde ett tag iaf:P

2010-12-31 @ 11:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback