packat och klart :)

tjabba alla glada

nu sitter jag på golvet och undarar om det är något jag har glömt att packa ner, jag brukar alltid glömma det viktigaste och kommer inte på det tills det är försent så jag kmr inte lämna det här golvet tills jag är helt säker på att jag inte har glömt något. och så är det bara! längtar som fan tills teneriffa :D blir hämtat av elin och hennes pappa runt halv 4 inatt, elr vilken blir imorgon bitti :P aja jag längtar iallafall. jag vet att jag borde sova nu så att jag inte blir riktigt negativ i spanien, elin sa att jag var TVUNGEN att sova, tror inte hon tycker jag är så kul elr trevlig när jag är negativ :P aja men jag kmr hem om en vecka så då kmr jag lägga ut bilder och berätta allt om hur det var :D elr iallafall den veckan, sen får elin skriva när hon kmr hem. hon ska juh vara borta i en månad typ, så himla avis :( elr inte när det är jul, för då är det skit mysigt att vara i sverige :) nu har jag tänkt igenom all min packning och jag är fan nästan helt säker på att jag har allt så jag säger heejdå till er och så ses vi om en vecka igen :D<3


Kommentarer
Postat av: CC

haha man brukar glömma mobilladdaren lr något annat tekniskt så jag börjar alltid med att packa ner sånt:P om man kan leva 2 dagar utan att hämta saker från sin packning då så vet man att man glömt något :P hare så kul i spanien iaf! :) kommer bli ett par lugna träningar utan babyface nu iaf:P

2010-12-12 @ 19:08:46
Postat av: Natalie

Jag saknar er redan tjejer! Men jag hoppas att ni har det toppen ner i Spanien. Sola lite åt mig också. PUSS MINA SMÅ HJÄRTEGULLISAR ♥

2010-12-13 @ 00:30:17
URL: http://nattuuue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback