pluggning nästa?

tjabba!

asså hur många läxor jag än gör så blir högen av dem bara större och större -.- nu har jag 3 prov imorn och typ 3 stora uppgifter som ska lämnas in. det kmr inte gå bra för mig asså xD fast matte provet kmr nog gå bra, så det är en grej jag iallafall inte behöver bry mig om.. det är engelskan och fysiken som jag är mer oroad för. engelskan är det jag annars är bra på men att lära mig en text utantill tills imorn är ganska omöjligt för mig, jag måste prata 3 minuter. haha okej när man säger det högt kanske det inte låter så farligt men det är det :O fysiken har jag inte pluggat till alls men jag har frågorna som kmr på provet så det är bara att plugga på dem så funkar det nog också. det är det jag gillar med min no lärare, han ger oss frågorna som ska komma på provet xD lite dumt av han men awsome för oss :D aja ska möta linda nu, mkt roligare att plugga om man har någon att snacka annat med ockå^^ see you later<3


Kommentarer
Postat av: cc

fysik äger :D det är det enda jag saknar med skolan :P

2010-12-10 @ 09:12:24
Postat av: jessica

haha din lilla nörd :) vrf gillade du just fysik? :P

det är bara svårt och jobbigt x)

2010-12-10 @ 11:00:49
Postat av: CC

haha för att det är intressant, förstår man fysik förstår man det mesta:P plus att jag var duktig på det, så har du fysikproblem ågon gång kan ja ghjälpa dig:P jag var den enda i hela min skola som köpte fysikboken när jag gick ut:P

2010-12-10 @ 21:08:40
Postat av: jessica

vad kan jag säga, du är speciel ;)

2010-12-11 @ 01:26:19
Postat av: cc

hahah japps :P diplomatiskt uttryckt:P

2010-12-13 @ 09:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback