vimsdag

Det har varit sjukt konsting men roligt i dag. Det hela börja med att jag trodde att min vecka klocka hade ringt så då gick jag upp och dusha, sen så gick jag och kollade klockan och då stod det att den var 02.30 men då trodde jag bara att klockan var pajj så jag satt på mobilen men det var samma sak där,  så jag gick och la mig igen fast det var lite svårt att sova då för man blir ju fan klar vaken när man dushar. Men det var helt sjukt. När ja kom till skolan så baka vi american pancakes det var jätte gott sen gjorde vi powerpoint presetationer som faktist var ganska kul att göra. Efter vi hade haft lunch så spela vi basket och det bästa med det var att vi vann över killarna. Men när vi spela så börja jag skjuta på en korg som inte ens var med i matchen så sen visa dom vilken våran korg va, men borta som jag var så skjöt jag där motståndarna skulle göra mål men jag träffa i allafall inte. Så det har varit en vimsdag idag. Det är nog för att jag inte har sovit något under hela veckan. Nu ska jag sova så att jag inte gör bort mig i morgon också ;)

Kommentarer
Postat av: cc

hahah låter som en bra dag ;) det är lite illa när man inte känner skillnad på att gå upp 02:30 och när du nu brukar gå upp:P

2010-12-10 @ 09:13:01
Postat av: elin

haha ja, men jag brukar alltid vara trött (a)

2010-12-10 @ 14:17:13
URL: http://elinochjessica.blogg.se/
Postat av: CC

haha bra att du är trött och sliten redan nu, vänta 10 år så ska du se hur det känns:P

2010-12-10 @ 21:07:17
Postat av: elin

haha om ja nu kommer så långt xD

2010-12-11 @ 16:11:38
URL: http://elinochjessica.blogg.se/
Postat av: cc

hahah det ska du nog lyckas med ska du se ;P det har inte krävt någon vidare ansträngning från min sida iaf, det verkar som om amn blir äldre vare sig man vill lr inte;P

2010-12-13 @ 09:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback