hur lyckas jag -.-

hejsan alla!

det vah ett tag sedan jag och elin skrev men hade tänkt att börja nu. haha och jag menar det den här gången^^  men just nu ligger jag och pratar med min kompis linda, hon ska sova hos mig i en vecka från och med idag :D haha kmr bli så jävla kul^^ och nu skrattar linda i ihjäl sig, riktigt irriterande.. jag har på något sätt lyckats med att få hela sängen fylld med stearin. typiskt mig.. aja nu luktar det typ jordgubb i min säng och det är väl ändå lite mysigt x) och nu upptäckte jag att jag fick över hela datan också, haha vafan.. -.- asså linda blir bara mer och mer hyper, borde fan slå henne med något som får henne att tuppa av elr något.. haha hon kmr väcka hela huset annars. inte bra..! vi har bestämt oss för att skriva minst ett inlägg om dan den här veckan, asså jag och linda :) får vi se hur det blir med det.. men nu borde vi försöka sova om vi ska orka upp imorgon.. godnatt! <3 

Kommentarer
Postat av: CC

Lycka till med att hålla igång den här ggn då ;P låter bra att du vill slå henne redan första dagen förövrigt, riktigt lovande inför resten av veckan:P

2011-03-15 @ 09:42:32
Postat av: jessica

haha tack, det kan behövas ^^ hahah visst :D nej men det kmr gå så bra så :)hon är världens goaste person <3

2011-03-15 @ 15:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback