kvarsittning -.-

tjabba folk!

är lite butter idag.. har precis kommit hem från skolan, slutade egentligen två men smart som jag är så har jag varit lite över duktig så fick kvarsittning som ett tack av lärarna. dem är bara sååå generösa -.- dem gillar mig för mycket så dem vill ha kvar mig längre i skolan, så måste det vara (a) men det var kul faktiskt, det var jag och två från klassen som satt i ett litet rum. haha jag satt och jobba och killarna satt och hade musiken på högsta volym. jag fick många komentarer om att mina ögon är fina. det började som komentarer och slutade som nån jäkla poesi. dem var riktigt duktiga på det, elr en av dem iallafall :P aja, ikväll är det träning, yeii :) ska möta elin innan tydligen så det blir väl snart tror jag :P man vet inte riktigt med henne ;) men det ska bli kul, tänkte ta kort på träningen idag så dem kanske kommer upp senare. måste dra nu, ses! :) <3

Kommentarer
Postat av: elin

eller ?xD

2010-12-08 @ 18:15:22
URL: http://elinochjessica.blogg.se/
Postat av: jessica

meh jag lovar, dem gillar mig :( <3

2010-12-09 @ 17:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback