träning

hejsan alla

idag var det träning, haha elr det vart inte så mkt träning utan mer tjejsnack. jag, elin och kattis satt och snacka med vår kaffe, festis och cola i handen, riktiskt intressant det man fick höra. sen när det var min tur att berättta så kom kattis pojkvän så jag slapp haha.. no one is gonna know what i have done! ^^ men sen körde vi lite, fast det slutade ändå med att jag satt och kommentera babyface och martins volter x) det är kul att kommentera dem, dem tror att dem är mycket sämre än vad dem egentligen är. drf är det lite roligt^^ men om jag ska vara ärlig så är dem riktigt bra, om det fortsätter så här kmr dem bli mkt bättre än mig fan :O men det säger vi inte till dem ;) aja nu ska jag sova, jag har bestämt mig för att börja skriva mycket igen och börjar från och med imorgon :) då blir det stan med mina älsklingar elin och fredrik! ha det bra :D godnatt <33


Kommentarer
Postat av: CC

Kom kattis pojkvän? det missade jag..det dyker alltid upp bilder på när dom kysser varandra på min facebook så fort jag loggar in..

Sen trodde jag att vi kommit överens om att jag heter nalle och inte babyface ;P Elin får tillbaka det namnet, jag hörde att hon saknade det :P



haha :D bra plan att inte berätta för dom, sämre plan att en av dom faktiskt läser den här bloggen ;P men tack så mkt, alltid kul att höra att man gör framsteg iaf :)

2011-01-20 @ 11:36:13
Postat av: jessica

hahaha kattis pojkvän är juh typ på alla träningar xD men han kom typ i slutet den här gången tror jag :P men nalle passar inte lika bra, babyface är mer du liksom ;) haha nja jag tror att hon är ganska trött på det namnet så hon blir glad att du ha fått det :D



attans, tänkte inte på det.. men grattis, du har gjort framsteg :D

2011-01-20 @ 19:41:28
Postat av: cc

du får peka på honom nästa gång :P jag är ju seg som du säger, så ligger en smula efter :P haha fan oxå.. om jag verkligen varit ond som du påpekar att jag är ibland så hade jag nog inte tillåtit det där smeknamnet att leva vidare :P

2011-01-21 @ 10:02:03
Postat av: jessica

kan jag göra ;) haha men vad hade du tänkt att göra åt saken? du kan bara inte få oss att skippa namnet ;P

2011-01-23 @ 11:36:26
Postat av: cc

mulning? hissa upp er nakna i flaggstången vid ica? möjligheterna är många ;P

2011-01-24 @ 08:57:29
Postat av: Natalie

Jessica.. får jag bara påminna, men du OCH Elin är sääääämst på att skriva ofta! Eller iallafall minst en gång om dagen. Hahahaha så söta och så dåliga ;) Love you and Elin anyway ♥

2011-01-25 @ 10:23:17
URL: http://nattuuue.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ja men ni är ju duktiga på att uppdatera.... ;P

2011-02-17 @ 23:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback