December 6/12

Hejhej. Idag har min dag varit en ganska vanlig dag förutom att andreas har snott mina skåp nycklar och vägrat lämna tillbaka dom, killar asså :P Men annars har min skoldag varit ganska mysig för vi var bara halv klass idag och då vart det lugnare så jag fick mycke gjort. När jag var på väg hem så bestämde jag mig att jag skulle till mamma och hämta dom sista sakerna inför resan, men när jag väl var där så svara varken mamma eller Per i telefonen och det var till dom jag skulle hämta saker till, hmm. Eftersom jag ändå var där gick jag en lång promenad med Luffsen min älskade vovve. Det var faktist jätte mysigt att vara ute med honom, han älskar snö så han var rätt galen, men det var kul. Jag kom precis in med honom och han var så himla blöt så jag var tvungen att torka honom, jobbigt för att snön fastnar i hans päls och det är svårt att få bort det så det tog ju sin tid. Men nu ska jag åka till pappa så chingeling !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback