jessi jessi jessi.

Haha jessi jessi jessi hon tar bort detaljerna som är viktiga, så nu tänkte jag berätta lite hära, det där med att hon vann på wii det var faktist bara med ett poäng så tro inte att hon är sååååå mycket bättre en mig. Dessutom så lät jag ju henne vinna (a). Jessica var också rädd iallafall när vi såg den dära sjukt sjkut läskiga personen. Jag överdriver värkligen inte när jag säger att hon/han såg sjukt sjukt läskig ut. det är svårt att förklara men det var inte bara hur personen såg ut utan det var gångstilen, hur håret hängde när han/hon gick och själva hållningen om ni hade varit där hade ni också tyckt att det var sjukt sjukt läskigt. Jag håller faktist med Jessi att det var en oförglömlig 4 december, för det hände både sjukt läskiga saker och sjukt roliga så det lär nog bli ett minne som man inte glömmer. Oj oj det börjar bli rätt sent och det är ju skola imorgon så jag ska nog försöka att sova nu fast jag inte är så trött. puss!

Kommentarer
Postat av: jessica

haha oj förlåt för jag glömde det VIKTIGA punkterna. ska komma ihåg nästa gång att jag ska skriva alla onödiga saker först! :D haha och du lät mig vinna? haha elin erkänn, du vah sämst på det spelet xD ja jag sa inte att jag inte tyckte att snubben/snubban inte var läskig? sa bara att när vi skulle sova var det du som var rädd och inte jag ;)

2010-12-07 @ 21:47:37
Postat av: elin

Hahahaha men jag tyckte att det var viktigt att veta för dom som läser och för dig :P Du jag var ju bäst på spelet host(a)

2010-12-08 @ 18:13:05
URL: http://elinochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback