awsome film, en pinsam video och en livrädd elin! x)

tjabba tjena!

igår var en riktigt rolig kväll! den började med en awsome gammal film och slutade med en riktigt pinsam video och en skit rädd elin. haha en oförglömd 4 december :) vi möttes i centrum först för att köpa lite godis och läsk sen när vi kom hem så tog vi lite kort innan vi satte oss till rätta och började kolla på filmen. john tucker must die är gammal men ändå riktigt bra. haha det är en sådan typisk vår film^^ efter filmen så skulle elin sminka mig lite och det vart väl bra, haha efter ett tag iallafall x) vi skratta så mkt att elin var tvungen att ta en paus för att gå på toa haha. sen smsa vi fredde och vi gick och mötte honom, vi skulle hem till hans pappa för att han skulle ut med hunden. hans hund är skit sööt! så fort vi kom ut för dörren så ville hon gå in igen. hon vägra att gå mer än en meter ifrån honom, så himla gulligt att se. när vi vart ute en stund så gick vi upp till fredrik och spelade lite wii. haha skit kul, och jag vann över elin. alltid kul att vinna över henne x) sen på vägen hem tänkte vi att vi skulle spela in en video. det för oss till den pinsamma videon jag skrev om i börjad. vi tänka spela in en jul video, så elin höll i kameran och sjöng "jag ser det snöar i bakrunden" och jag skulle dansa och mima. sen när vi kom till en backe så var den en snygg kille som gick mot oss. jag slutade direkt dansa fast elin förtsatte att sjunga, vi var juh inte direkt seriösa så det lät inte direkt skit bra. när hon märkte att han var där så var han redan nära och han små skratta när han gick förbi haha x) och vi filmade allt så det är awsome :D roligaste minnet nummer 1! när vi var på väg hem så såg vi en person som gick efter oss, den såg riktigt läskig ut asså! vi började springa tills vi vi inte såg personen längre. efter ett tag så var den bakom oss igen, den lixom kom upp från ingenstans :o  vi kutade hem och låste dörren. precis innan vi skulle sova så var jag tnungen att låsa upp dörren för att mina föräldrar skulle kunna komma in när dem kom hem från middagen. då vart elin lite skraj, så jag sa att det finns ingen som skulle komma in, förutom personen som var bakom oss på vägen hem. tänk om den skulle komma in på rummet och bara stå där och stirra på henne. då vart hon skit rädd och våga knappt sova xD roligaste kvällen asså haha. bilder kommer senare :)

tidigare igår så var jag och elin på waynes coffee, det var riktigt mysigt. måste göra det fler gånger.
                     
                     


Kommentarer
Postat av: CC

tycker ni får lägga upp den pinsamma videon här med:P lr på facebook så alla får se:P

2010-12-05 @ 22:12:26
Postat av: jessica

hahaha nja, vi får se ;P

2010-12-08 @ 16:32:49
Postat av: elin

nej det gör du inte jessi :p

2010-12-08 @ 18:24:59
URL: http://elinochjessica.blogg.se/
Postat av: CC

haha dåligt ;) jag som tyckte det lät som en strålande video:P

2010-12-08 @ 19:01:18
Postat av: jessica

haha tro mig, den videon kmr man aldrig glömma :) roligast ever x) haha elin, "jag har a! hon har aaa B)" bästa xD

2010-12-09 @ 18:54:33
Postat av: Elin

hahaha men jag trodde att du mena den andra men A vidion kan vi ju lägga ut om du nu vill det :D BÄSTA EVER !

2010-12-09 @ 21:57:29
URL: http://elinochjessica.blogg.se/
Postat av: jessica

haha nej jag menade den andra först, det var juh den som var pinsam :P kom bara att tänka på A vidion och börja garva som fan xD

2010-12-10 @ 01:22:40
Postat av: cc

så det finns flera?:P

2010-12-10 @ 09:17:04
Postat av: jessica

haha det finns två, men den andra är juh inte pinsam :P den är bara kul x)

2010-12-10 @ 10:55:12
Postat av: cc

då vill jag ha båda, kan jag bli både road och skadeglad :P

2010-12-13 @ 09:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback