"cola i ögat"

Hajsan. Igår var det en ganska trevlig kväll. Jag och Jessica var hemma hos Natta vi satt ute på balkongen och mös. Det var bra ända tills Jessica "råka" hälla cola i mitt öga det sved otroligt mycket och jag vart väldigt röd runt ögat. Så sen var det bara för mig att sminka om mig. Jessica var ju inte direkt populär efter det. Efter ett litet tag kom Robin och Markus dit (jätte trevliga människor) vi slöade ett tag och sen fick killarna och Natta för sig att vi skulle kolla på film. Man blir ju jätte trött av det så jag och Jessica gick ut och körde snöbollskrig innan och Robin följde också med. Vi hade värsta planen om att vi skulle lura mula honom men det slutade med att vi var alla mot alla hehe eller ? (a). När vi kom in och satte oss vid Markus och Natta så klagade dom självklart på att vi var blöta. När filmen tog slut var vi alla rätt så trötta så då gick grabbarna hem och jag och Jessi sov hos Natta. Vi kom i säng ganska sent så jag har varit sjukt trött hela dagen (jobbigt). Jag kom precis hem och snart ska jag fika eftersom det är första advent jätte mysigt.

Kommentarer
Postat av: jessica

haha vänta, alla mot alla? det var juh fan du och robin mot mig din lilla skitunge x) <3

2010-11-28 @ 20:27:24
Postat av: Elin

så va det ju inte alls (a)<3

2010-11-28 @ 21:04:56
URL: http://elinochjessica.blogg.se/
Postat av: jessica

haha nänä, jag vart fan mulad typ 30 gånger av er hahaha xD

2010-11-28 @ 23:00:30
Postat av: cc

Go elin, go elin ;P haha, jag kan oxå hjälpa till att mulas på onsdag sen.. :P

2010-11-29 @ 09:23:06
Postat av: Natalie

Tjejer! Lugna er nu :) Har ni inte glömt att det var såklart jag som mulade er? Herregud vad ni är glömska :) PUSS

2010-11-29 @ 12:52:09
URL: http://nattuuue.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, det är bra det (så länge du inte mular mig)!:) Men natta så var det ju inte alls, du var ju inte ens med xD

2010-11-30 @ 00:33:32
URL: http://elinochjessica.blogg.se/
Postat av: Natalie

Men jag driiiiiiver babyyyyy! :) Försökte bara vara lite rolig.. men näää :/

2010-11-30 @ 18:59:34
URL: http://nattuuue.blogg.se/
Postat av: jessica

hahaha babyface om du mular mig, då jävlar! :O

2010-11-30 @ 23:07:51
Postat av: cc

haha blir jag slagen på armen då? ;P jag verkade ha elin på min sida iaf så du får nog vakta din rygg noga nästa onsdag :P

2010-12-02 @ 09:39:27
Postat av: jessica

haha men vafan, vrf är alla emot mig helt plötsligt? :O -.-

2010-12-02 @ 09:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback