min vanliga otur..

hejsan!

asså är man 60 år elr? jag har fan ont i hela kroppen typ. jag måste verkligen komma i gång med träningarna för så här kan jag inte ha det. jag hade tänkt att vara lite smart och lägga mig och sova eftersom jag ändå var så trött och önskat att jag skulle må bättre imorn.. men när jag väl hade lagt mig för att sova så passerade jag trött och övergick till hyper -.- min vanliga otur, nu kmr jag aldrig få sova! haha jaja, jag får väl ligga och vänta till imorgon då. vilket inte helt suger för jag och elin ska med två andra kompisar ha sing star kväll.. vi ska göra pannkakor :D haha jag älskar pannkakor, nästan det godaste som finns ^^ men aja nu ska jag räkna får elr nått så jag kanske somnar till slut. godnatt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback