snö hjärtan.

I dag gick jag bara en halv dag i skolan för att det hände en fruktansvärd sak i min familj. Men när jag kom till skolan vart jag på lite bättre humör för då kom jag, Ellen och Elin d på att vi ville sjunga singstar på träffen så då frågade vi om lov och vi fick det, men det roliga var att vi vart flera Jennifer, Debbie, Marcus, Viktor och ante ville också vara med så då delade vi upp oss i lag och körde skicka micken det var grymt kul. Jag hade bara två lektioner Kvar efter rasten och på den ena så skulle vi välja ett tema som vi ville ha på tema dagarna. Jag ville hälst ta lucia men man får inte ta det om man inte kan vara med på själva uppträdandet och det är ju typiskt att jag och Jessica åker till spanien dagen innan så jag kunde inte välja det. Men det är ju ändå roligare att åka till spanien. Men jag och Elin d valde ett new york tema istället som verkar rätt spännande. Efter skolan träffade jag Jessica, då gjorde vi lite läxor, sjöng lips och åt. Sen drog vi till gympa träningen men innan vi gick in gjorde vi jätte fina hjärtan i snön, träningen var lite slö men ändå rolig. Det var den större delen av min dag. Nu ska jag kolla igenom mina so papper inför prov/förhöret som är i morgon så jag hinner tyvär inte skriva så mycket till.

                                       

Sovsött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback