street dance.

Hejsan svejsan! I dag hade vi en grymt rolig idrotts lektion. Två grymma dans lärare kom dit och lärde oss street dance Det gick snabbare en vad man trodde men när man kunde stegen så hängde man med rätt så bra. Nu längtar jag faktist till nästa gång vi har idrott för vi ska ha dans tre gånger till. Efter idrotten så hade vi hyfsat lång lunch rast så då passade jag, ellen, elin d och jennifer på att irritera joel eftersom han alltid håller på mot oss, vi lyckdes faktist genom att sjunga och joddla haha.Vi hade några lektioner efter rasten sen åkte jag snabbt hem för att jag måste hinna äta innan jag ska på bio med en massa goamänniskor. Ska ner och köpa pizza nu. ses

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Tack så mycket sötis :D

2010-11-16 @ 18:01:18
URL: http://felinia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback