tjabba tjena

tjabba tjena!

snacka om kallt asså, så fort man kmr ut så fryser man fan till is typ. kan juh vara för att jag gick i linne hem men skulle bara se hur långt jag kunde gå innan jag var tvungen att sätta på mig jacka. kom hela vägen hem :D haha lite onödigt men hade inget bättre för mig^^ var riktigt trött sen igår så trodde att det skulle hjälpa mig att vakna lite, men nej så vart det inte. somna det första jag gjorde när jag kom hem och klev upp vid sju typ. haha inte så smart för nu kmr jag inte kunna sova ikväll. tänkte nog inte så långt :P så det blir väl att ladda ner en film som jag kan kolla på, det blir bruce almighty. är sugen på en komedi, haha den är så himla kul x) <3

Kommentarer
Postat av: cc

Smart att gå hem i linne, konstigt att du blir sjuk isf:P

2010-12-01 @ 09:13:19
Postat av: jessica

men det vah mysigt att gå i linne, hade haft skit jobbig idrott så jag vah typ varm hela vägen :P

2010-12-02 @ 00:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback