Ung & bortskämd och pasta carbonara

Nu ska jag snart sova men jag tänkte bara berätta lite vad jag har gjort sen det förra inlägget. Det första som hände efter att jag hade skrivit klart mitt inlägg var att jag gick och ramla i porten vilket gjorde rätt ont eftersom det var en sten trappa  men det gick ändå rätt bra jag har bara ett stort blåmärke på ryggen men det är bara att bita ihop. Men när jag kom till pappa så var jag faktist rätt duktig och försökte skriva min bilduppsats men det gick inte särskillt bra, efter det åt jag en riktigt god middag pasta carbonara det var nog faktist en av dom godaste jag har ätit. Senare så såg jag på ung och bortskämd så himla roligt pogram.

sweet dreams 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback